دره دل با دوستان
غریبه آشنا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید ممنون میشم اگه نظر بدهید

پيوندها
جنجالی
غریبه
رحمت الله

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبه و آدرس tanhaye.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 10271
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

نويسندگان
مرتضی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 13:59 :: نويسنده : مرتضی

سلام خدمت همه ای دوستای خوبم من یه مدتی بود که نبودم ولی الان برگشتم

راستش میدونید چیه ؟من میگم شرینیه زندگی به دوس داشته و علاقست ولی گاهی اوقات روزگار کاری با هات میکنه که دوس داری بیخیال زندگی بشی . گاهی اوقات همین روزگار یه کاری میکنه دوس داری به خاطره اون کسی که دوسش داری زندگیتو فدا کنی شاید اون بتونه راحت زندگی کنه ولی درواقع این طور نیست با فدا شدن تو اون نمیتونه دیگه زندگی کنه . اگه چیزی از این دنیا میخواست با تو میخواست میخواست که با تو خوش باشه . نمیدونم آخر دنیا کی میرسه ولی وقتی که برسه تنها چیزی که برام میمونه  خوده خداست که همیشه دوس داشتم و دارم و همیشه گره از مشکلاتم باز کرده و همیشه مواظب من هستش .

پس همتون را به خدای بزرگ میسپارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: